Sista dagen på lovet

Hej sötnosar! Sista timmarna på lovet då, tråkigt men sant. Men det är fem veckor till nästa lov, score! Aja, kommer en liten sammanfattning om vad jag har hunnit med att göra under den här 7 dagars lovet. 

Men idag iallafall. Vaknade hemma hos Niklas runt tolv ungefär, fick hela sju timmars sömn. Niklas pappa kom och skulle hämta Niklas moppar, så ja. Jag deltog i det. Gjorde inte så mycket men.. Drog hem direkt efter det. Duschade och gjorde mig iordning. Åkte mot Hanninge och firade min kusin fyllde 19 år för några dagar sen. God mat och dryck blev det. Det första och det enda jag kommer äta idag. Drog hem vid halv sju och har bara umgåtts med min underbara bror tills nu. Ska läsa i min svenska bok som aldrig tar slut och sova.

Ha det gött. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0