Back from school

En lite kort beskrivning av vad jag tycker om skolan: Kiss my motherfucking ass.

Pallar fan inte vara i skolan längre, vill ha sommarlov! Kände det verkligen idag. Längtar efter att börja på gymnasiet och bara lägga grundskolan åt sidan. Finns inget bra med det, folk mår bara dåligt av att gå dit. Inte jag, men jag ser att många gör det i ung ålder.

Massa skit lektioner idag. Ävenfast jag hade massa läxor som jag ligger efter i så ska jag ändå vila idag. Har hela torsdagen på mig att plugga, älskade studiedag ♥ Är på hyffsat humör. Men ska ändå ta och sova lite. Kanske drar ut och springer ikväll? 

Saknar att vara brun och sommaren.

Kommentarer
Sara

Tack Jonnisss :)

2012-03-07 @ 17:06:12
URL: http://saruah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0