Kul-kul

Har sätt att många har hittat hit. Men hade hoppas på lite fler, men sånt är livet.

Fredag idag, sista skoldagen för den här veckan. Skönt! Behöver verkligen helg just nu. I skolan hände det inte så värst mycket, läste hur mycket som helst så mina ögon värker. Tror jag ska ta mig en powernap efter bloggandet. Efter skolan drog jag, Lisa och Rebecca in till Farsta Centrum för en fika. Rebecca köpte även ett par skor innan. Kom hem för ungefär en timme sen. Har bara slappat i sängen sen dess.

Och ikväll då? Har inget bestämt, ska iallafall äta hemma med familjen. Antar och hoppas på att det blir tacos annars blir jag arg.. Hehe. Men får se ifall någon rolig hör av sig och vill hitta på något. Nog om det, nu ska jag avsluta. Pussar!
Tog bilden från Rebeccas blogg. Min och Lisas fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0