Gästbloggning och ny design

Hallå alla Jonna's tusentals läsare!
Sofia heter jag och tänkte nu gästblogga lite i denhär bloggen. Som ni ser har jag fixat en ny design till Jonna, jag är inte superbra på att göra designer så det fick bli denhär, enkel och ganska orginal. Hoppas hon gillar den iallafall!
Om någon undrar hur jag och Jonna lärde känna varandra så var det väl genom hennes pojkvän Niklas skulle jag tro, eller? Jag hade fest en kväll och då kom hon och Niklas över en sväng, jag och Niklas hade gått i samma klass i 6 år så vi kände varann innan. Jonna var iaf glad och supertrevlig så vi började snacka osv. Sen dess har vi träffats ett antal gånger, och det var längesen sen sist så jag saknar bruden nu! 
När ni väl läser dethär så tycker jag att ni kan besöka min lilla blogg också, vvald.blogg.se
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0