Svar på frågestunden

Jag har lovat att svara på alla frågor. Så varsågoda..

Niklas, kärlek och sex

Hur lärde du känna din pojkvän? 
Svar: Med hjälp av en gemensam vän.


hur träffades du & nicke ? :)
Svar:
Jag och Nathalie (Niklas också barndoms vän) hade inget att göra, så vi hörde av oss till Niklas och frågade ifall han vill träffas. Så ja, kärlek i första ögonkastet för mig.. (a)

Vad är det bästa/sämsta med honom?
Svar: Det bästa är att han alltid finns där för mig, oavsett. Det sämsta är väll att han gör en sak jag inte tycker är så bra för honom själv..

Bästa egenskapen hos Niklas?
Svar: Han hjälper alltid till och är en extremt bra person.

oskuld? :)

Svar: Nej, det är jag inte :)

Vilken är din favoritdel under sex?
Svar: Förspelet.

på ett ungefär hur ofta har du sex?
Svar: En eller två gånger i veckan.

Den bästa sex ställningen som du gjort??
Svar: Vet inte, tycker om närhet så skeden eller missionären. Men en doggystyle sitter aldrig fel!

favoritställning?
Svar: Kolla på svartet ovan.

Vad gör du bäst under sex?
Svar: Jag gör allt bäst under sexet?

lägg ut nakenbilder? ;)
Svar: Aldrig i livet!

Vilket sorts preventiv medelnanvänder du?

Svar: Jag tar p-piller. Men ska fixa p-stav.


gilllar duu att suga kuk ?

Svar: Vem gillar inte att suga kuk?

Livet och framtiden

Ångrar du att du en gång bytte till gubbängsskolan?
Svar: Faktiskt ibland.. Saknar Enskede skolan medans jag inte gör det. Fast ibland önskar jag också hade valt en annan skola än Gubbängen.

Vilket gymnasium ska du börja och vilken linje?

Svar: Kan göra en liten lista på mina val:
Kärrtorp: Estetisk Media
John Bauer: Sam-beteende
Klara Södra: Sam-beteende

Vad ska du göra i sommar?

Svar: Inget bestämt än. Umgås med Niklas och vänner, sola och bada och kanske åka till Gotland igen.

Dröm jobb?
Svar: Det här är nog inget dröm jobb, men det är det jag vill jobba med. Jag vill bli psykolog.


Vad vill du jobba med när du bli äldre?

Svar: Se svaret ovan!

beskriv ditt drömliv!

Svar: Jag tar det från att jag är 25. Jag är fortfarande tillsammans med Niklas. Vi bor i en ganska stor lägenhet ute i förorten. Jag har precis blivit klar med mitt pluggande som psykolog. Vi håller på att funderar på att skaffa ett barn. Jag har fortfarande kontakt med mina närmaste från nutiden, men har även skaffat en hel del nya vänner. Jag har en snygg kropp och väger runt 60 kilo. Det är mitt drömliv..

Hur många barn vill du ha, kön?
Svar: Jag vill ha två barn, en tjej och en kille. 

Har du slutat på fotboll?

Svar: Jag har inte slutat på fotboll. Har tagit ett break nu under vinter när innebandy säsongen är igång.

Om mig själv

Vad gör du på fritiden?

Svar: Jag pluggar, tränar fotboll och innebandy och träffar Niklas och kompisar.

Varför är du så jävla läskig ibland?
Svar: Jag älskar att vara läskig ;)

Om du skulle bo i ett annat land, vilket?

Svar: USA i New York, verkar fett nice där men kan inte engelska så.. Sverige passar bäst för mig!


Är du nöjd med din kropp? Om inte, vad vill du ändra och varför?
Svar: Ingen är ju helt nöjd över sin kropp. Skulle vilja förminska och förstora vissa kurvor.

När fick du din mens?

Svar: Jag fick min mens när jag var tio-elva år gammal

Hur ofta rakar du muttan?
Svar: En gång i veckan oftast. Beror på om jag ska någonstans eller inte.

Vad är roligast, Fotboll eller innebandy?
Svar: Ingen tvekan om saken, innebandy!

Om mina läsare

Vad tycker du om mig? (Förutom att jag är bäst)
Svar: Ja Sofia, du är hur bra som helst! Jättesnäll och sjukt snygg måste jag säga. En go' bit i godis skålen liksom ;)

vad tycker du om mig ^^
Svar: Emsii, du har alltid stöttat mig alla år vi har varit vänner. Och oavsett hur mycket kontakt vi än har tappat nu på senaste så finns du alltid där. Tack för att du finns!

vad är det som gör att du vill vara vän med mig ^^
Svar: Mathilda, jag känner mig helt enkelt tvingad! Driver bara med dig! Du är snäll och är ofta glad, då blir man ju själv glad liksom. En av dom mognaste 97:orna jag känner, absolut!

Snabba-favoriter

Favorit glass?
Svar: Ben & Jerry's Phish Food!


Favorit mat?
Svar: Tacos och kebab

Favorit affär?
Svar: H&M och JC

Favorit film?
Svar: Den var svår... Pianisten (The Pianist)

Favorit ämne?

Svar: Musik, idrott och matte

Övriga frågor

Vad är det absolut bästa du vet?
Svar: Svårt att säga, men att lyckas med något och få komplimanger

Vilken pudding föredrar du? jag föredrar choklad.
Svar: Jag föredrar faktiskt också choklad! Det är så jävla gott!


Snyggaste kändisen? kille/tjej :)
Svar: Kille är nog Eminem eller Bruno Mars. Jenni 'JWOWW' Farley eller Jennifer Love Hewitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0