Söndagsångest

Hej alla bloggläsare! Orkade inte skriva godnatt igår, min kropp klarade inte av att sitta vid datorn hela natten. Somnade runt två och vaknade halv elva, så sjukt skönt att sova ut! Det är det jag älskar med att inte ha tidig match eller något man måste vakna till. 

Idag är det en innebandy dag. Har min första match klockan tre mot Tullinge med mitt eget lag, sen match mot Älvsjö med DJ klockan sex. Det blir jobbigt, men det är bara att stå ut. Får vila ett tag från träningar nästa vecka så. Har liksom ont i kroppen från matchen igår, och nu två matcher till? Im going down.. 

Men ska ropa på mamma nu så att hon gör lite frukost till mig, ska ligga kvar i sängen ett tag till. Det är så sjukt skönt! Pussar!

OBS! Tidinställda inlägg kommer upp under dagen eftersom jag inte kommer kunna blogga så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0