Some questions

Vad har du för TV-kanaler?
Alla kanaler man kan ha

Har du åkt moped någon gång?
Massor! Så jävla awsome!

Har du busringt någon gång?
En självklarhet

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag kan tänka mig det i framtiden

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Det är nog Grekland

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Svampbob Fyrkant

Kan du alla orden i nationalsången?
Nästan

Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
A shine of the rainbow

Chips eller popcorn?
Chirre!

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder aldrig läppstift

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Niklas, vi åt pizza

Favoritchoklad?
Marabou, cookie creame ♥


När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Yes, när mitt förra fotbolls lag kom tvåa i SM

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Har velat flera gånger, men aldrig gjort

Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

Vad var det senaste du handlade?
En fika på Espresso house

Har du kräkts offentligt?
Aldrig, då skulle jag inte varit i livet nu

Tror du på kärlek vid första kastet?
Har varit med om det så, ja

När besökte du ett sjukhus senast?
När skolsyster sa att jag hade blodproppar i benet

Hade du mycket hår som liten bebis?
Sjukt mycket, och svart hår!

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ingenting..

Vad har du i din väska?
Allt från tamponger till mobilladdare

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Smörjer in mig med krämer och bäddar sängen ordentligt

Vad är du tacksam för idag?
Att jag ska få träffa Niklas idag eller imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0