Gästbloggning!


Jonna och jag! 
Heeej alla Jonnas läsare! Elin här! Jonna ville att jag skulle blogga lite så kör på! Ah okej.. vad ska jag skriva.. hum kom precis hem från min farmor och farfar, var där med familjen och mina kusiner! Min farfar fyllde år i onsdags så firade honom med massa god mat, tårta choklad osv! Trevligt trevligt! Annars då? skoldagen var som vanligt typ inget speciellt hände.. och efter skolan var jag med Klara vi gjorde typ inget? bara tog det chillpill åt mat kolla film :) Känner att det här blev ett väldigt tråkigt och onödigt inlägg men jaja gooodbyee hörs kanske nån annan gång! Om ni vill klicka in på min blogg Hääära om ni inte vill? skit i det dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0