Är hemma från matcherna nu

Två förluster dock. Först med 96orna förlorade vi med 1-3 och med DJ så förlorade vi med 3-4. Hade inte direkt turen med oss. Men som vi säger "När hade vi senast med oss turen?" Ska blir skönt att vila ett tag nu. Har så ont i benen och rumpan.. Men bra träning! Hoppas för Guds skull att jag förbränt fett och att inte mitt fett har blivit till muskler. För muskler väger mer än fett!

Nu då? Hade tänkt att hinna träffa älsklingen en stund nu på kvällen. Men han var inne i stan, så vi skulle inte hinna. Så han och jag träffas imorgon. Mysigt värre! Vi har inte träffats sen i torsdags så det ska bli skönt att få träffa honom igen. Har lite saker att prata med honom om.

Ska dra mig neråt och äta lite chokladmousé med grädde för att unna mig lite! Hörs senare!

Hittade en bild från Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0