I'll fight my way through this.

Har studiedag idag. Vaknade runt tio, och sen dess har jag pluggat lite och ätit en stor lunch eftersom jag inte åt någon frukost. Ska plugga mer senare ikväll, för nu ska jag bara njuta av att jag fick en dag ledigt från skolan. Behövde verkligen det här. Att bara få sova i några extra timmar.

Senare idag ska jag nog träffa Älsklingen. Och ikväll är det träning, igentligen skulle vi haft tränings match men det lag vi skulle möta kunde inte komma.. Skit trist men sånt är livet. Får se om jag går på träningen eller kör eget hemma. Ska prata med mamma när hon kommer hem.


Kommentarer
Lisasofie

Fin bild! (y) <3

2012-03-08 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0