Undrar hur det här kommer gå

Jag och Elin ♥

Jajamensan, nu ska jag försöka blogga igen. Men det kommer säkert misslyckas som vanligt! Men jag saknar det faktiskt lite. Ändå är det ju svårt att komma ihåg att blogga när man har skola och massa annat att tänka på, så det är bara att ge det ett till försök.

Idag var det ju skola såklart. Hände inte så mycket under dagen, men sen blev det massa bråk så en lärare körde hem mig. Tänker inte ta upp detaljer här på bloggen. Sen dess har jag bara snackat med lite folk och läst bloggar.

Ikväll är det innebandy match med DJ i Orminge. Det kommer bli jävligt kul, men är inte så taggad som jag brukar vara till match. Kanske för att det är en vardag? Aja, ska vila en stund nu och äta något. Sen får vi se. Hörs lite senare iallafall. Kram!

Kommentarer
Elin

Ooooj ojojojoj den där bilden var inte ny :O<3

2012-01-26 @ 22:27:42
URL: http://eeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0