When you are sad, i will make you happy again

Hej alla coola människor där ute! Ligger i sängen och håller på att knarkar halstabletter. Håller nämnligen på att bli förkyld känns det som. Men det går nog över snart. Jag har tappat rösten flera gånger idag, och jag som älskar att prata.. Fuck my life.

Skulle egentligen ha tränat idag, men så blev det ikke. Ska vila idag tror jag, kanske träffa älsklingen en stund om han är en snel hest. Nej men det beror på hur jag mår ärligt talat. Vill inte hålla på att "ränna runt" som min käre mor säger.

Jag hör av mig nog med ett till inlägg nu. Puuuuuuss! 

Från skridsko åkningen igår, snabb jag ser ut med Elins lillasysters hjälm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0