Ingen lust bara

Har haft en del att tänka på, göra och fixa den här senaste veckan. Därför drabbades bloggen, och så kommer det se ut i framtiden också. Det är nian och slutspörten för betygen, det tar min tid.

Hände inget speciellt idag. Spelade skol-dm imorse. Vann båda matcherna så vi är vidare! Weho. Drog till skolan och hade en och en halv lektion. Värt det? Nej. Men gjorde lite viktiga saker dom lektionerna men ändå. Ovärt ändå. Och nu är jag hemma, såklart.

Ska ta och vila en stund. Sov ynka fyra timmar inatt.. Sen ska jag ringa my boyfriend och fråga ifall han vill ses en stund, annars blir jag kvarliggade i sängen tills imorgon. Vi får se. Puss så länge!

Supersnygg, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0