Hemma idag igen

När jag vaknade imorse hade jag ont i hela kroppen och huvudet. Så stannade hemma idag också. Imorgon måste jag till skolan, vill inte missa hur mycket som helst. Har redan missat en inlämning, en eller två labrapporter och ett läxförhör. Det suger!

Idag ska jag läsa min svenska bok igen, och hoppas på att det händer något i den! Annars blir det att kolla på tv och får se ifall Niklas vill komma över. Det är trots allt alla hjärtans dag! Även fast man ska ge och få kärlek varje dag är det ju extremt gulligt att det finns en speciell dag för just kärlek.

Uppdaterar senare. Och jag önskar er en bra alla hjärtans dag. Peace and love!

Vill ge en speciell hälsning till min vän Nathalie.
Jag älskar och saknar dig sjukt mycket vännen.
Hoppas du får världens bästa dag nu med massa kärlek.
Krya på dig nu så ses vi snart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0