Dag 12: 5 mål i livet.

1. Jag ska gå ut grundskolan med bra betyg, desamma med gymnasiumet. Så jag kan gå på en bra och den högskolan jag vill gå på så jag blir det jag vill bli. Psykolog.

2. Bli en bättre person. Vara med öppen med det jag tycker och inte så blyg som jag är. Våga ta chanserna jag får och hjälpa folk, även fast dom inte står mig nära om hjärtat.

3. Få den drömkropp jag alltid velat ha. Men det är inprincip omöjligt eftersom min släkt inte har dom generna. Men ska ändå försöka att få större bröst och mindre rumpa.

4. Att leva livet ut med den drömprins jag har, Niklas. Alla bråkar, men det ska inte få förstöra vårat förhållande. Jag vet att jag kommer älska Niklas tills den dagen jag säger farväl till världen.

5. Jag vill lära mig två språk utantill, engelska och tyska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0