Angående frågestunden

Jag har fått väldigt många frågor om mitt sexliv. Är det verkligen så intressant hur ofta jag har sex eller hur bra jag är i sängen? Ja, jag har ju märkt att många tycker det är kul att veta vilka sexställningar och så man tycker om, men har man inget bättre att fråga? Tillexempel vad jag vill jobba med när jag har pluggat klart? Det är sånt jag brukar fråga men.. Vardagliga frågor är så mycket roligare än sex frågor! 

Men jag har ju lovat att svara på allt. Oseriösa som seriösa. Och jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat än att få massa frågor om mitt sexliv. Så varsågoda. Fortsätt fråga. Tills jag fått 10 frågor till kommer jag svara sen. Länk till frågestunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0